VEILIG WINKELEN EN BESTELLEN

Als wij uw gegevens overdragen of ontvangen op onze website, gebruiken wij altijd de coderingstechnologieën die erkend worden als gangbare standaarden binnen de IT-sector. Als wij bepaalde kritieke informatie ontvangen of overdragen, zoals bijvoorbeeld financiële informatie of betalingen, gebruiken wij een beveiligde server. Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.

De Ojiya website maakt gebruik van cookies. Cookies zijn kleine tekstbestandjes die op uw computer worden gezet als u een webpagina bezoekt. Bijvoorbeeld: Wanneer u zich op Ojiya.nl aanmeldt in Mijn Account met uw inloggegevens, slaat Ojiya.nl uw unieke ID-nummer, samen met de tijd waarop u zich aanmeldt, op in een beveiligd bestandje op uw harde schijf.

De Ojiya.nl website is goed beveiligd. Van cookies van de Ojiya.nl-website kunt u verwachten dat ze uw bezoek aan de website vergemakkelijken en u kunt erop vertrouwen dat ze geen virussen op uw computer overbrengen.

Waarom gebruikt Ojiya.nl cookies?
Cookies zorgen ervoor dat de website werkt; Wij verzamelen en gebruiken uw persoonlijke gegevens op onze websites in de eerste plaats om onze (web)diensten aan u te kunnen leveren en om met u te communiceren, bijvoorbeeld om u veiligheidswaarschuwingen te verzenden.

LET OP: Als u ervoor kiest om cookies te weigeren, kan het voorkomen dat u geen gebruik kunt maken van onderdelen van Ojiya.nl Bijvoorbeeld: Mijn Account. Het gebruik van cookies maakt het gebruik van de Ojiya.nl-website eenvoudiger.

Bijvoorbeeld: als u inlogt in Mijn Account, wordt dat in cookies opgeslagen.
– Tijdelijke cookie: Daarmee wordt voorkomen dat u zich tijdens één bezoek tweemaal voor hetzelfde moet aanmelden.
– Permanente cookie: Bij een volgend bezoek wordt uw inlognaam automatisch ingevuld en hoeft u alleen het wachtwoord in te vullen.

Met cookies voert Ojiya.nl een onderzoek uit om Ojiya.nl te verbeteren.

Met cookies kan Ojiya.nl informatie verzamelen over uw bezoek aan Ojiya.nl, inclusief de pagina’s die u op Ojiya.nl bekijkt, de links waarop u klikt en de andere acties die u onderneemt. Daarnaast verzamelt Ojiya.nl bepaalde standaardinformatie die de browser (uw surfprogramma) naar elke website verzendt die u bezoekt, zoals het IP-adres, het type en de taal van de browser, de tijd van het bezoek en het webadres van waaruit u onze website bereikte.

Met deze informatie kan Ojiya.nl bepalen welke onderdelen van de site goed worden bekeken en waar minder bezoekers komen. Zo kan Ojiya.nl ervoor zorgen dat de informatie die veel gezocht wordt, ook eenvoudig te vinden is.

Ojiya.nl verzamelt alleen persoonsgegevens die op vrijwillige basis zijn verstrekt tijdens het invullen en versturen van een online formulier, de webshop of het verzenden van een e-mail. Als je je aanmeldt voor de website van de Ojiya.nl, iets bestelt of als je deelneemt aan een prijsvraag of enquête op deze Website dan wordt je gevraagd je naam, adres-, bank- en betaalgegevens te verstrekken. Door het verstrekken van je persoonsgegevens geef je aan Ojiya.nl de toestemming deze persoonsgegevens op te slaan in een centraal bestand van Ojiya.nl in Nederland dat is voorzien van adequate beveiligingsmaatregelen. Ojiya.nl gebruikt deze gegevens onder meer voor de volgende doeleinden:

– het verlenen en factureren van onze diensten;
– afhandelingen van je bestelling en informeren over het verloop daarvan;
– informeren over producten van Ojiya.nl.

Je verstrekte persoonsgegevens kunnen door Ojiya.nl tevens worden gebruikt met het oog op geautomatiseerd klantenbeheer, marktonderzoek, alsmede voor de beveiliging van de Website. Bovendien kan Ojiya.nl de verstrekte persoonsgegevens doorgeven aan de met Ojiya.nl contractueel verbonden derden. Ojiya.nl zal je persoonsgegevens niet aan andere derden verstrekken zonder je voorafgaande toestemming, tenzij Ojiya.nl daartoe gehouden is op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak.

Toegang tot de gegevens verwerkingen hebben uitsluitend die personen die hiertoe door Ojiya.nl zijn aangewezen binnen het kader van de aan hen opgedragen taken.

Als je je wachtwoord bent vergeten, dan kun je naar de inlogpagina van je ‘Mijn Account’ gaan. Daar vind je een link met de tekst ‘Wachtwoord vergeten?’. Wanneer je hierop klikt wordt je gevraagd je emailadres te in te vullen waarna Ojiya.nl je, binnen maximaal enkele minuten, per e-mail een link stuurt waarmee je wachtwoord wordt gereset. Als je op de link klikt, kom je weer terug op de Ojiya.nl website alwaar je gevraagd wordt een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ja. Bij het aanmaken van een account kun je direct je eigen wachtwoord kiezen. Als je deze later wilt veranderen dan kan dat. Open je eigen ‘Mijn Account’ en klik in de linker kolom op ‘Wijzig wachtwoord’ en wijzig vervolgens je wachtwoord.

GARANTIE

U heeft 1 of 2 jaar fabrieksgarantie op alle producten, afhankelijk van de fabrikant onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Mocht een artikel defect zijn direct bij ontvangst, dan kunt u deze binnen 14 kalenderdagen aan ons retourneren. Alleen in deze gevallen kunnen wij het beschadigde of niet (naar behoren) functionerende product inruilen tegen een nieuwe product. Informeer ons tijdig via de klantenservice zodat wij zo snel mogelijk kunnen ruilen.

Stuur nooit onaangekondigd producten naar Ojiya.nl Deze kunnen niet in behandeling worden genomen en zullen ook niet aangenomen worden.

Problemen ontstaan door het zelf toevoegen of wijzigen van hardware of software.
Als er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht door derden.
Problemen welke ontstaan zijn door mechanische beschadigingen krassen, breuken, scheuren, deuken, putten, afgebroken onderdelen etc. Zorg daarom voor een goede verpakking om beschadiging tijdens transport te voorkomen.
Beschadiging of gevolgschade ontstaan door verkeerde montage: te lange of verkeerde schroeven, verkeerde afstandsbusjes, kortsluiting, verkeerde spanning, etc.
Beschadiging ontstaan door invloeden van buitenaf: water en andere vloeistoffen, overmatige stof, bliksem, kortsluiting, hitte, kou, natuurrampen etc.
Producten waarvan het serienummer onleesbaar of verwijderd is.
Indien u geen aanspraak kunt maken op garantie, kunnen eventuele kosten aan u worden doorberekend.

Stuur nooit onaangekondigd producten naar Ojiya.nl Deze kunnen niet in behandeling worden genomen en zullen ook niet aangenomen worden.

Herroepingsrecht
Consumenten hebben het recht op herroeping bij levering van diensten resp. verkoop op afstand (deze regel geldt niet voor verkoop vanuit de showroom!). Toch merken wij bij Ojiya.nl dat er nogal wat verwarring is over de rechten die u als consument heeft. Een aantal consumenten staan erop dat zij na intensief gebruik van een filtersysteem of vijverpomp nog steeds recht hebben op hun herroepingsrecht. Helaas werkt het niet zo. Hier de uitleg.

Artikel 6b – Herroepingsrecht bij levering van producten.
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Uitleg herroepingsrecht
Tijdens de bedenktijd heeft u als consument het recht om de zaak te beoordelen en te proberen zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Dat betekent in het algemeen dat hij het geleverde product ook zal mogen uitpakken en zo nodig mag inschakelen en gebruiken zoals u dat in de winkel ook zou mogen. Zolang u als klant echter nog niet besloten heeft het product te houden, mag u het product weliswaar proberen, echter NIET gebruiken.

Voorbeelden
Een kledingstuk mag men passen, maar niet gaan dragen. Een wasmachine mag men bekijken, etc maar men mag er geen wasjes mee draaien. Een paar schoenen mag men passen, maar men mag er geen wandeltochten mee houden.

Dit betekent dat u een UV lamp of vijverpomp mag aansluiten en aanzetten om bijvoorbeeld te beoordelen of te luisteren of de vijverpomp veel lawaai maakt. Er mag echter niets mee worden gedaan dat de ‘nieuwstaat’ van het product aantast. Intensief gebruik tast de nieuwstaat wel aan en is derhalve niet toegestaan.

Gebruik maken van uw herroepingsrecht
Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht dan doet u dat door terugzending van het product binnen de bedenktijd (14 dagen) of door een verklaring gericht aan de verkoper te sturen binnen de bedenktijd (14 dagen). Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van het product het volledige aankoopbedrag aan u retourneren.

Product en verpakking zoveel mogelijk in oorspronkelijke staat.
Indien u een product koopt en u bent er niet zeker van dat u het product wilt houden dan raden wij u aan voorzichtig om te springen met het product en de verpakking. Indien u namelijk WEL gebruik maakt van uw herroepingsrecht dient u als consument het product en de verpakking zo veel als redelijkerwijs mogelijk is het product en de verpakking in de oorspronkelijke staat bij ons aan te leveren.

Ojiya.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten die door Ojiya.nl in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Ojiya.nl aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Ojiya.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klantenservice
Bij de Ojiya.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u echter toch vragen hebben over het herroepingsrecht dan kunt uw vraag richten aan onze Klantenservice.

Download modelformulier voor herroeping en bekijk onze algemene voorwaarden

BESTELLEN, VERZENDING EN BEZORGING

Je wilt je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Wij vinden snelle service erg belangrijk. We verzenden je bestelling dus altijd zo snel mogelijk, vaak dezelfde dag al.

Bestel je op werkdagen voor 14.00 uur en betaal je met een van de directe betaalmethoden zoals iDEAL, creditcard, PayPal, dan verzenden wij je bestelling mits op voorraad nog dezelfde dag.

Omdat we weten dat PostNL niet altijd de volgende dag kan leveren geven wij je ook niet die garantie. Wij geven je wel de garantie dat wij het pakket, indien je bestelt op werkdagen voor 14.00, dezelfde dag aanbieden bij PostNL. Op dit moment levert PostNL 95% van de post op tijd af.

Uitzondering levertijd bij handmatige overboeking
Als je kiest voor betalen via een handmatige overboeking kan het 1-3 dagen duren voordat de betaling door de bank is verwerkt. Je ontvangt van ons bericht als de betaling binnen is en je bestelling verzonden kan worden. Vanaf het moment dat je betaling binnen is geldt de normale levertijd.

Niet thuis als het pakket wordt afgeleverd?
Als je net op het moment dat de postbode langs komt niet thuis bent zal het pakket worden aangeboden bij het dichtstbijzijnde PostNL-locatie/punt.

Nederland
Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden in Nederland!

Bestellingen lager dan € 50,-
Wanneer u een bestelling plaatst met een bestelbedrag lager dan € 50,-, dan wordt er een bijdrage in de verzend- en verpakkingskosten in rekening gebracht van € 6,50.

Vervoercondities:
Maximum formaat: 176 x 78 x 58 cm
Maximum gewicht: 30 kg
Aflevering door PostNL, DHL of DPD maandag tot en met zaterdag.

Uitzonderingen vervoercondities:
Voorbeeld: U bestelt bij Ojiya.nl een schepnet met een steel van 2 meter 50 dit product valt dus buiten het maximum formaat van 176 x 78 x 58 cm. Dit product kunt u dus alleen afhalen.

België
Het is mogelijk om uw bestelling naar België te laten verzenden.
De kosten hiervoor bedragen € 14,95.

Duitsland
Het is mogelijk om uw bestelling naar Duitsland te laten verzenden.
De kosten hiervoor bedragen € 14,95.

In uw account kunt u de meest actuele status van uw bestelling bekijken. Login en ga naar het besteloverzicht in ‘Mijn Account’ om de status van uw bestelling te bekijken.

Ja dit is zeker mogelijk.
Dit doet u door in het bestelproces bij ‘Bezorgen’ aan te geven dat u een ander afleveradres wenst.

Ja dat is mogelijk.

België
Het is mogelijk om uw bestelling naar België te laten verzenden.
De kosten hiervoor bedragen € 14,95.

Duitsland
Het is mogelijk om uw bestelling naar Duitsland te laten verzenden.
De kosten hiervoor bedragen € 14,95.

Oostenrijk:
Het is mogelijk om uw bestelling naar Oostenrijk te laten verzenden.
De kosten hiervoor bedragen € 21,95.

De factuur wordt bijgevoegd in de doos waarin de artikelen worden verzonden.
Of u ontvangt de factuur per email. U kunt de factuur ook downloaden in “Mijn Account”.

Nadat je een bestelling geplaatst hebt, krijg je per e-mail een orderbevestiging waarin alle gegevens nogmaals vermeld staan. Wanneer je geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan of je bestelling te zien is op je “Mijn Account” pagina bij de meest recente bestellingen. Wanneer je bestelling daar zichtbaar is, dan is de bestelling geslaagd. Wanneer je bestelling daar niet te vinden is, dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Wanneer je een Track & Trace code ontvangt van ons, dan kan het nog tot in de avonduren duren voordat je de bestelling ook kunt traceren. Werkt de code de volgende dag nog steeds niet, dan kun je altijd het beste even telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via Telnr of WhatsApp: +31 06 51 28 81 22.

Ojiya Koi Products

Wij hebben ruim 30 jaar ervaring met koi en aanverwante producten en we zijn sinds 2003 bezig met het ontwikkelen van professionele koi producten en het importeren van hoge kwaliteit Japanse koi. Wij hebben voor Japanse (kwekers?) diverse koi voer en producten getest in onze opgroeifaciliteit die tegenwoordig de naam Koi Development Center draagt.

Hierdoor hadden wij de unieke mogelijkheid om in bakken van 10m3 tot 200m3 diverse testen te doen om uiteindelijk een top product neer te zetten onder de naam Ojiya koi products. Dit alles in samenwerking met Japanse kwekers, een aantal laboratoria en diverse voerproducenten.

Ojiya Koiimport is actief sinds 2003

Wij importeren hoge kwaliteit koi die wij zelf selecteren rechtstreeks bij de gerenommeerde kwekers. Door onze vele reizen naar Japan hebben we goede banden opgebouwd met deze kwekers, waardoor we elk jaar weer hoge kwaliteit koi mogen selecteren. We hebben inmiddels een solide naam opgebouwd in de Benelux en in Japan.
Daarnaast bieden we onze klanten buiten een hoge kwaliteit koi ook de mogelijkheid tot opgroei van een geselecteerde koi in het Koi Development Center. Dit is een exclusieve kans om een hoge kwaliteit koi op een snelle en gecontroleerde manier te laten groeien en ontwikkelen.

Door onze vele koireizen, 30 jaar ervaring en contacten met de kwekers hebben we geleerd wat er nodig is om uw koi gezond te houden. We weten precies welke medicatie er bij een bepaalde parasiet gebruikt moet worden en welke combinaties mogelijk zijn. Om onze kennis te optimaliseren is er diverse malen een Japanse kweker bij ons bedrijf geweest om samen de beste behandel methodes te bepalen.
Persoonlijke service vinden wij belangrijk voor onze klanten en wij bieden dan ook een koi en vijvercheck op locatie aan. Wij kijken dan middels een microscoop na of er eventueel parasieten op de koi zitten en testen wij de waterwaardes van de vijver. Tevens kijken we naar het systeem en geven indien nodig aan waar er verbeteringen nodig zijn.

Ojiya BV

Adres: Zuiderhavenweg 52
Postcode: 4004 JJ
Plaats: Tiel
Land: Nederland

Afhaaladres alleen op afspraak:

Adres: Zuiderhavenweg 52b
Postcode: 4004 JJ
Plaats: Tiel
Land: Nederland

Telefoonnr: +31 06 51 28 81 22
Email: info@ojiya.nl

Hieronder vindt u alle financiële gegevens van Ojiya.nl.

Ojiya BV
KVK nummer: 11049529

ING nummer: NL37INGB0657780022
IBAN: NL37INGB0657780022
BTW nummer in Nederland NL 8101.79.623.B.01

Extra gegevens van onze bank voor buitenlandse betalingen

IBAN nr NL37INGB0657780022

Vragen? Neem dan contact met ons op.

DIRECT AFHALEN ALLEEN OP AFSPRAAK

Het afhalen van de bestelling op onze vestiging is alleen mogelijk nadat je van ons een bericht per e-mail of per telefoon hebt ontvangen. Samen met u maken wij dan een afspraak (tijdstip en dag). Zo staat u nooit voor een “dichte deur”.

Voorraad artikelen staan in ons externe magazijn normaal gesproken staat u bestelling tussen de 1 en 2 werkdagen later klaar.

KOOPZONDAG EN (SPECIALE) OPENINGSTIJDEN SHOWROOM

KLACHTEN

Heeft u een klacht over een artikel dat u gekocht hebt in onze webwinkel, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Als u een klacht heeft raden wij u aan om uw klacht schriftelijk (email) in te dienen via info(@)ojiya.nl. Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) product. U krijgt een geautomatiseerde ontvangstbevestiging en binnen 3 dagen een antwoord van één van onze medewerkers via e-mail of per telefoon.

KORTINGSBON EN/OF KADOBON

Ben je in het bezit van een kortingsbon of kortingscode? Dan kan je deze bij het afrekenproces invullen. De korting zal dan direct verwerkt worden waarna je met korting kunt bestellen.

Ben je in het bezit van een Cadeaubon? Dan kan je deze bij het afrekenen invullen. De korting zal dan direct verwerkt worden waarna je met korting kunt bestellen.

De Cadeaubon is voorzien van een unieke code die u kunt gebruiken bij het bestellen. Restant bedragen na bestellen blijven gewoon te gebruiken.

Deze Cadeaubon ontvang je per e-mail. Het is dus niet mogelijk om deze Cadeaubon af te halen of te verzilveren in onze winkel.

RUILEN EN RETOURNEREN

Bij Ojiya.nl kun je een artikel ruilen of retourneren als je dat binnen 14 kalenderdagen na aankoop aan ons meldt. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Ojiya.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten die door Ojiya.nl in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Ojiya.nl aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Ojiya.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Per product dient u een retourformulier in te vullen.

In uw account kunt u nakijken of wij uw retourzending ontvangen hebben. Login en ga naar ‘Mijn Account’ om bij uw bestellingen na te kijken of wij de retour ontvangen hebben.

Zodra de retour gezonden producten worden goedgekeurd en geaccepteerd door de Koicentershop zal de retourbetaling in behandeling worden genomen. Retourbetaling vindt plaats binnen 14 dagen.

Als de bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk deze te annuleren. Zodra u de bestelling binnenkrijgt kunt u deze via het retourformulier terugsturen. U ontvangt binnen 14 werkdagen uw aankoopbedrag retour.

VEILIG BETALEN

U betaalt per bank. U ontvangt een proforma factuur op uw e-mailadres en betaalt deze met vermelding van het bestelnummer / debiteurennummer. Zodra de betaling bij ons binnen is wordt uw bestelling zo snel mogelijk per PostNL pakketdienst verzonden.

Hieronder vindt u alle financiële gegevens van Ojiya.nl.

Ojiya BV
KVK nummer: 11049529

ING nummer: NL37INGB0657780022
IBAN: NL37INGB0657780022

BTW nummer in Nederland NL 8101.79.623.B.01

Gemakkelijk en veilig zelf het bedrag overmaken via je eigen bank
Houdt rekening met een langere verwerktijd dan andere betaalmethoden (1-3 dagen)

Bij iDEAL betalingen wordt u vanaf onze bestelpagina automatisch doorverwezen naar het internetbankieren van uw bank. Hier kunt u direct de betaling doorvoeren waarna de betaling bij ons in het systeem direct binnen komt. Op deze manier kunnen wij op het moment dat de betaling binnenkomt direct de bestelling versturen, mits op voorraad uiteraard.

Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan kan je zonder dat je jezelf apart hoeft aan te melden direct gebruik maken van iDEAL. Je hebt dan alleen de inlog gegevens van je eigen internetbankieren nodig en de rest wijst zichzelf.

iDEAL is net zo vertrouwd en veilig als je eigen internetbankieren.
iDEAL wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken.
Snelle manier van betalen waardoor je bestelling direct verzonden kan worden.
Betalen met iDEAL is bij ons geheel kosteloos!

PayPal is een internationaal Internet betalingssysteem voor iedereen die een email adres heeft. U kunt veilig online betalen gebruik makend van uw creditcard of uw bankrekeningnummer.

Is PayPal veilig?
Jazeker, PayPal gebruikt SSL technologie om uw informatie versleuteld en veilig over het Internet te versturen. De ontvanger (in dit geval Koicentershop.nl) krijgt geen gevoelige financiële informatie zoals uw creditcard- of uw bankrekeningnummer te zien. Alleen PayPal en de creditcardmaatschappij zien en bewaren deze gevoelige informatie achter zwaar beveiligde deuren. Op deze wijze hoeft u zich dus geen zorgen te maken bij betalingen aan personen die u niet kent.

Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een PayPal account?
Nee, niets staat u in de weg om geld te versturen via uw Personal PayPal Account. Meer informatie hierover vindt u bij PayPal. Om een betaling bij de Koicentershop.nl uit te voeren heeft u voldoende aan een personal account. Deze is kosteloos bij Paypal.
U heeft echter wel een extra bijdrage van de administratiekosten ter hoogte van 3,4% van de totaal order bij Paypal per bestelling.
Hoe kunt u betalen met dit PayPal account?
Gewoon via uw bankrekening
Met uw creditcard

Betalen via uw BANKREKENING
Betalen via uw bankrekening is mogelijk wanneer u geen creditcard heeft. Wanneer u via uw bankrekening wilt betalen heeft u bij PayPal een virtuele rekening nodig waarop u een saldo overmaakt vanaf uw eigen giro- of bankrekening. U geeft dus uw bank opdracht een bedrag over te maken op de nieuwe PayPal-rekening. Dit neemt in de regel drie tot vier werkdagen in beslag. Wanneer het bedrag is overgemaakt op uw PayPal-rekening kunt u de bestelling pas invoeren en betalen. Kiest u ervoor om een PayPal-rekening aan te maken, zodat u uw bestelling kunt plaatsen en online betalen dan kunt u over drie tot vier werkdagen uw bestelling doen via de optie PayPal bij betalingswijze. Bij bestelling via PayPal krijgt u, na het versturen van uw bestelling, een webpagina van PayPal waarop u uw gegevens invult. Van Koicentershop.nl krijgt u een bevestiging van betaling.

Betalen met uw CREDITCARD
Betalen met uw creditcard heeft als groot voordeel de snelheid waarmee de betaling wordt geregeld. Het gebeurt immers onmiddellijk. Koicentershop.nl kan dan ook uw bestelling zeer snel versturen, zodat u die dus ook snel in huis heeft.

Met Bancontact/Mister Cash betaal je veilig en snel online. Kies op de Koicentershop.nl voor deze betaalmethode, vul je kaartnummer en vervaldatum in en je word automatisch naar de vertrouwde site van jou bank geleid. Hier wordt gevraagd het bedrag te controleren en om aan te melden via de on-linebeveiligingsmodule die je van je bank hebt ontvangen. Let op dat je aan de volgende voorwaarden voldoet:

Je bank ondersteunt de dienst
Momenteel wordt online betalen met uw BC/MC-kaart ondersteund door Fintro, Fortis, ING, Belfius, CBC, KBC, AXA en VDK Spaarbank.
Je beschikt over een identificatiemiddel.

Bancontact/Mister Cash-betalingen op internet worden beschermd door de beveiligde dienstverlening Web Banking.
Neem contact op met je bank indien je nog niet over Web Banking beschikt.
Je kent je kaartnummer en vervaldatum.

Om met je betaalkaart op internet te kunnen betalen, moet je je kaartnummer en vervaldatum kennen.
Deze info wordt nog niet standaard vermeld op alle kaarten, maar je kunt ze online opvragen op de website van uw bank.

Het snelst groeiende betaalmiddel is overduidelijk SofortBanking (voorheen DirectEbanking), en is net zoals iDeal een debitcard betaaloplossing.

De voordelen van SofortBanking als enig Europees, bankonafhankelijk systeem, zijn met name voor onze klanten in België, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland zeer interessant.
sofortbanking is de directe betaalmethode van Payment Network AG. Met sofortbanking kunt u al tijdens de bestelling makkelijk een overschrijving voor het desbetreffende bedrag via uw online banking maken. De Koicentershop.nl ontvangt na voltooiing een real-time bevestiging van sofortbanking. Op deze manier kunnen wij snel uw bestelde product direct versturen – u ontvangt uw aankopen hierdoor sneller.

Veilig.
SofortBanking biedt uiterste bescherming van persoonlijke gegevens. Een klantenregistratie, noch het opladen van een tussenrekening, noch het doorgeven van creditcardgegevens is nodig. Er worden geen gegevens aan derden doorgegeven. Eindklanten zijn bovendien verzekerd tegen identiteitsdiefstal, phishing en pharming. Daarmee voldoet SofortBanking aan de hoge veiligheidseisen van online-banking.

Alle prijzen in de webshop zijn in euro’s en inclusief 21% BTW.